במידה ואני רוצה רכב חשמלי מומלץ – כיצד עלי להתייחס להליך סקר השוק שלי?

אם עברה בראשכם מחשבה, תהייה או שאלה בסגנון של: 'אני רוצה רכב חשמלי מומלץ – מהיכן מתחילים?' , הרי שאתם כבר לא לבד. מאות אלפי ישראלים כבר נהנים כבר היום מיתרונותיהם של רכבים חשמליים, כך שאין זה מפתיע שייתכן והחלטתם גם אתם לאחרונה, כי הרכב הבא שלכם יהיה רכב חשמלי.

ומשההבנה הזו שקעה, ברור מאוד כי כעת עליכם לשבת אל מול המחשב מספר לא מבוטל של שעות, ולהשוות מפרטים טכניים של רכבים חשמליים שונים, וכמובן גם ללמוד יותר לעומק על האפשרויות השונות שמציע שוק הרכב החשמלי בישראל, ומה כל זה אומר ברמת שורת המחיר?

כבר בשלב זה של הכתוב, נציין שאנחנו – כאן ב"אלקטריק קאר – השוואת מחירי רכב חשמלי בישראל" , עומדים בקשר יומיומי עם הרבה מאוד סוכנויות רכב בארץ, אנחנו גם שומרים על קשר מאוד צפוף עם מספר לא מבוטל של יבואני רכב חשמלי בישראל , כך שיש לנו את היכולת לעשות עבורכם את מלאכת-החיפוש ככל ומדובר ברצון שלכם להיסגר על רכב חשמלי מומלץ על מלא, ושגם יהיה במחיר הטוב ביותר שניתן לשים עליו את הידיים כאן בישראל הקטנה שלנו. ולפני שנפרט בפניכם את סיווגי הרכב החשמלי כפי שאלו מוכרים כיום בעולם, קבלו 4 רכבים חשמליים סופר מומלצים – בחירת המערכת אם תרצו:


רכב חשמלי מומלץ מס' 1 – SUV חשמלית מנצחת

הבחירה שלנו
ENYAQ-skoda
SKODA
Skoda אניאק 2023
5/5
מחיר החל מ 217,493 ₪

רכב חשמלי מומלץ מס' 2 – משפחתית חשמלית

הבחירה שלנו
hyundai קונה 2022-1
Hyundai
hyundai קונה 2023
5/5
מחיר החל מ 161,900 ₪

רכב חשמלי מומלץ מס' 3 – האצ'בק משפחתי חשמלי

הבחירה שלנו
BYD_Dolphin_IAA_2023_1X7A0365-min
BYD
BYD DOLPHIN – דולפין 2024
5/5
מחיר החל מ 142,548 ₪

רכב חשמלי מומלץ מס' 4 – פלאג אין הייבריד

הבחירה שלנו
kia נירו פלוס 2023_6
Kia
Kia Niro נירו פלוס 2023
5/5
מחיר החל מ 174,166 ₪

מנסים להיסגר על רכב אחד מתוך רשימת רכבים חשמליים מומלצים? השורות הבאות נכתבו עבורכם

ככל והשנים נוקפות, הולך ומתבהר לציבור הרוכשים בישראל כי רכבים חשמליים מגיעים בכמה תצורות:

ev – רכב חשמלי שמגיע עם מנוע חשמלי, ללא כל תוספת או מנוע נוספים המונעים באופן שונה. במקרה זה מדובר ברכב חשמלי על מלא. רכבים כאלו, יש להטעין על ידי ערכות טעינה.

Hev – רכב חשמלי היברידי. הדבר הראשון שחשוב להדגיש לגבי רכב היברידי, יהיה כי רכב היברידי לא צריך להטעין. הסוללה החשמלית שבו נטענת מאליה מעצם השימוש ברכב – באופן שמאוד מזכיר את עבודתם המשותפת של אלטרנטורים ומצברים ברכבים המונעים באמצעות דלק. כאשר רכב היברידי – מומלץ או מומלץ פחות , נוסע במהירויות נמוכות ובעיקר בתוך העיר, מה שמניע אותו הוא לא אחר מאשר הסוללה.

כאשר אותו רכב היברידי נדרש לנסיעה מהירה יותר, כמו למשל נסיעה בינעירונית – רק אז יחל מנוע הבעירה את עבודתו. בחירה ברכב היברידי מומלץ תסייע לכם לחסוך בהוצאות הדלק – זוהי למעשה עובדה.

Phev – כאן כבר מדובר ברכב פלאג אין היברידי (פלאג אין הייבריד). רכב חשמלי זה, כבר דורש טעינה חשמלית, ועליכם לקחת בחשבון שגודל הסוללה שלו הינו בהתאם. משמעות הדבר היא כי לרכב פלאג אין היברידי יש יכולת לנסוע למרחקים ארוכים הרבה יותר על חשבון הסוללה החשמלית. הסוללה החשמלית תהיה בשימוש ממש עד קצה גבול היכולת שלה – ורק אז ייכנס לפעולה מנוע הבעירה, למעשה מנוע הבנזין. כפי שניתן להבין, מדובר כאן באפשרות לחסוך אפילו יותר בהוצאות הדלק השנתיות.

אז…איך מגיעים לכל הטוב הזה אתם שואלים? משאירים פרטים ממש כאן, ואנחנו מוודאים שאתם מקבלים שיחה מסוכנויות הרכבים הטובות ביותר, ו..זמן קצר לאחר מכן, כבר תהיה לכם ביד את ההצעה המנצחת לאותו רכב חשמלי אידיאלי ומומלץ אליו אתם שואפים.

Maxus E-דליבר 3 2023-2, רכב חשמלי
נושאים בכתבה זו

השאירו פרטים לשיחת ייעוץ ללא עלות

שם מלא *
טלפון *

בלחיצה על כפתור שלח אני מסכים לקבל מיילים ו-SMS מכתובת האתר ולתנאי השימוש באתר

סינון הרכבים

price-filter-button-02
פילטר-מחיר – slider
01,295,900
availability-filter-02
brand-filter-02
engine-filter-02
category-filter-02